DDH er særdeles aktiv på udstillingsområdet. Vi har mange udstillinger fordelt rundt i det meste af landet, og vi gør meget for finde på nye ideer til vores kommende udstillinger.

DDH har samarbejde med rigtigt mange dygtige dommere fra både ind og udland.

DDH har desuden et samarbejde med UCI fra Tyskland, hvorfra der også jævnligt kommer udstillere og udstiller hos os. Vi har altid fantastisk flotte pokaler, og bruger både meget tid, og mange penge på at finde de rigtige pokaler og rosetter til vores udstillings vindere.

DDH gør vi meget for at fange børnenes interesse for udstilling. Vi har som alle andre klubber både barn og junior runder, hvor de kan deltage med deres hunde.

Alle de børn/juniorer der er medlemmer af DDH, optjener point til Årets konkurrence, hvor de kæmper om både titel og den store pokal de vinder som værende dem med flest point.

Vi har selvfølgelig også Års pokaler til Årets Hund, Opdrætter, Veteran, Senior – også de titler tælles sammen igennem hele året.

I december kåres alle og på vores store juleudstilling sætter vi en ære i at finde de helt rigtige pokaler, rosetter og gaver til vinderne.

Som medlem har du flere fordele, du får rabat på stambogsføring (efter 6 mdr), samler point til årets konkurrencer, får rabat på udstillingsgebyret.

Så alt i alt er der mange fordele for dig som hundeejer og medlem.

Vi glæder os til at se dig – enten som deltager, eller som tilskuer.