• ddhdanmark

OBS... Ugyldige Stamtavler

Der er falske/ugyldige stamtavler i omløb.

Det handler om hvide Schæfere der er opdrættet og solgt på Fyn. Opdrætter bruger ufine metoder og kalder sig sit gamle kennelnavn i annoncen og på deres hjemmeside skriver de at der kommer stambog og købekontrakt på fra DDH. DET GØR DER IKKE!!! Kennelen er ekskluderet i DDH. Når papirerne bliver afleveret så står der et nyt kennelnavn på men ingen opdrætternavn. De er "stambogsført" i en nyoprettet forening.

Stambøgerne kan kendes ved at der ikke er Logo, vandmærke eller opdrætter på. Foreningen er oprettet d.13/10 2020 Så kære opdrættere vær opmærksom og hjælp de stakkels købere af disse hvalpe.

430 visninger

Seneste blogindlæg

Se alle

Fransk Bulldog med længere hår kaldes nu Fluffy Bulldog. Det er IKKE en raceren hund men en blanding som flere og flere gerne vil have. Desværre kan man også få stambog på denne og det er vi i DDH ikk

Hjemmeside: Chrisco – Godbidder, foder og tilbehør til kæledyr Følg Chrisco på Facebook: Chrisco | Facebook Følg Chrisco på Instagram: Chrisco | Instagram

Fremadrettet vil Championater kun blive lavet på udstillinger. Det er derfor ikke længere muligt at sende championat ansøgning til DDH og få championatet tilsendt.