• ddhdanmark

OBS... Ugyldige Stamtavler

Der er falske/ugyldige stamtavler i omløb.

Det handler om hvide Schæfere der er opdrættet og solgt på Fyn. Opdrætter bruger ufine metoder og kalder sig sit gamle kennelnavn i annoncen og på deres hjemmeside skriver de at der kommer stambog og købekontrakt på fra DDH. DET GØR DER IKKE!!! Kennelen er ekskluderet i DDH. Når papirerne bliver afleveret så står der et nyt kennelnavn på men ingen opdrætternavn. De er "stambogsført" i en nyoprettet forening.

Stambøgerne kan kendes ved at der ikke er Logo, vandmærke eller opdrætter på. Foreningen er oprettet d.13/10 2020 Så kære opdrættere vær opmærksom og hjælp de stakkels købere af disse hvalpe.

464 visninger

Seneste blogindlæg

Se alle

Prisstigning på udstillingerne Fra 1/1-2023 vil der være prisstigning på udstillingerne. Det hele stiger i priser, og alle de ting vi bruger, såsom pokaler, rosetter, medaljer og meget andet, bliver d