eryey444.jpg

For at få stambogsført hvalpe skal følgende sendes ind til stambogskontoret:

• Kopi af stambøger (dette skal KUN indsendes såfremt hunden IKKE har været brugt i DDH før, eller det er en IKKE-DDH hund. ) DDH hunde har vi i registeret

• Vi vil gerne have at når der indsendes til stambøger, at man scanner alle dokumenter ind, tager TYDELIGE billeder, og sender alt pr. mail. På den måde kan vi undgå en stor del af de fejl der er ang. post der ikke kommer frem. Dog er det vigtigt at alt er meget tydeligt fotograferet eller scannet.

• Sundhedsresultater, f.eks. patella, HD/AD – øjenattest, EFS/CCS osv. For at se de nøjagtige krav på din race, tjek under avlsrestrektioner på din race

• Bevis for præmiering på udstilling (evt. resultathæfte) ellers kopi af kritik fra udstilling.. Det er dog KUN nye titler der skal indsendes hvis hunden HAR været brugt i DDH før.

• Parringsattest der er underskrevet af både tæve- og hanhunde ejer

• Hvalperegistrering (såfremt der er ejere til hvalpene, skriv da navne ind nu så de kan registreres fra starten af (den findes og printes ud fra vores hjemmeside - se under blanketter)

• Det er vigtigt at alle ting er i orden når du sender ind, ellers bliver stambøger IKKE lavet.

• Husk at betale det korrekte beløb og at det skal være DDH i hænde INDEN stambøger osv. laves.

• Det hele skal være DDHs kontor i hænde FØR hvalpene bliver 3 uger gamle.

Som kennel kan du sende det hele på mail til: ddhstambog@gmail.com

Alt skal være DDH i hænde før hvalpene er blevet 3 uger gamle.

Der bliver IKKE lavet stambøger før både penge og papirer er DDH i hænde.

Det koster 100 kr. pr. kuld i porto at få lavet stambøger.

Pris for stambøger er:

Kennel: 200 kr. stk. efter 6 mdr. medlemskab
Medlem: 350 kr. pr. stk. efter 6 mdr. medlemskab
Ikke medlem: 500 kr. pr. stk.

Bod ved for sen indsendelse til stambogsføring: 500 kr.

Efter hvalpen/e er blevet 8 uger, fordobles beløbet.

Overførsel/Kopibog medlem: 500 kr. pr. stk.
Overførsel/kopibog ikke medlem: 800 kr. pr. stk.

dfgdf444445.jpg